reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Karabínošová

Lucia Karabínošová

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som celkom bystrá žena, ktorá má rada konštruktívnu diskusiu... Som od Bratislavy a mojou veľkou záľubou je čítanie, politika, štúdium cudzích jazykov a cestovanie...Som zakladajúci člen strany Progresívne Slovensko... Zoznam autorových rubrík:  KomentáreStoriesAktivitySúkromnéNezaradené

reklama

Aktivity

Krst albumu v obrazoch.

Lucia Karabínošová

Krst albumu v obrazoch.

Gitarista a skladateľ Peter Luha pokrstil 20. decembra svoj debutový štúdiový album "Viaje del Alma" (Cesta duše), ktorý vyšiel koncom septembra vo vydavateľstve Real Music House, v bratislavskom klube Hlava 22. Všetci prítomní sa

  • 21. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Flamenco v meste.

Lucia Karabínošová

Flamenco v meste.

Na "flamencu" ma vždy fascinoval ten silný výraz tanečníkov a akýsi náboj , ktorý navodzoval raz romantickú atmosféru, hneď nato zas niečo živelné a nespútané. By the way, vedeli ste, že tu v našej malej Bratislave, tak od Španielska vzdialenej, máme celkom zaujímavú "flamenco" komunitu? Páni, vezmite svoje manželky alebo priateľky a doprajte im zopár romantických a emóciami nabitých chvíľ na klubových koncertoch, ktoré sú niekedy len pár krokov (pár autobusových zastávok alebo pár minút autom) od váško domova. Snáď vás zábery inšpirujú...

  • 17. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu